Categories: Makaleler

Çağrı Merkezi Eğitimleri – Mükemmel Müşteri Hizmeti Nasıl Sağlanır?

Çağrı Merkezi Eğitimleri – Mükemmel Müşteri Hizmeti Nasıl Sağlanır?

Girişimizin sahip olduğu performansın ne kadarlık bir kısmını kullanabiliyorsunuz? Verdiğiniz reklamlardan istediğiniz dönüşü %100 alabiliyor musunuz? Bu sorulara eğer olumlu bir cevap veremiyorsanız ticaretin son aşaması olan müşteri ile iletişimde sorun yaşıyorsunuz demektir. Gerek Google üzerinden verdiğiniz reklamlar gerek fiziksel reklamlarınızda insanların size ulaşabilmesi için tek yol neredeyse gösterdiğiniz telefon numarasıdır. Peki size ulaşmaya çalışan müşterilerinizin telefonlarına kim yanıt veriyor? Bu sorunun cevabı “ben” ise işinizi le ilgili bazı şeyleri gözden geçirmeniz gerekiyor. Eğer bu gibi durumlar için bir çağrı merkezi oluşturduysanız işinizde bir miktar yol kat ettiğinizi söyleyebiliriz. Peki, çalışanlarınız çağrı merkezi sisteminin gerektirdiği bilgi ve birikime ne derece sahip? Doğru ve profesyonel bir eğitime sahip olmayan çalışanları çağrı merkezinizde görevlendirmeniz işinize fayda sağlamayacak hatta beklenmeyen zararlara dahi sebep olabilecektir.

Mükemmel Müşteri Hizmeti Nasıl Sağlanır?
Bir müşteriyi memnun edebilmek için öncelikle onun sizden ne talep ettiğini anlayabilmeniz gerekiyor. Bu ona ne satmanız gerektiğini öğrenmenizi sağlayacak bu sayede de satış rakamlarınız yukarıya çıkacaktır. Ancak her satış görevlisi bunu sağlayamayabilir. Bunun üstesinden gelebilmek için ise iş şeklinize özel olarak hazırlanacak olan çağrı merkezi eğitim hizmetinden faydalanabilirsiniz. Bu sayede çağrı merkezi çalışanlarınız müşteri şikayetlerini doğru bir biçimde ele alabilecek, müşteri görüşmelerinde farklı iletişim yöntemleri kullanabilecek ve müşteri davranışlarını daha kolay bir biçimde anlayabilecektir.

Ancak çalışanlarınıza çağrı merkezi eğitimi verdirirken de bazı şeylere dikkat etmeniz gerekiyor. Örneğin bu eğitim standart bir kalıp olarak mı sunuluyor yoksa sizin işinize özel olarak mı hazırlanıyor? Bu sağlıklı bir çağrı merkezi kurabilmek için gerçekten önemli bir unsurdur. Bunun dışında hizmet aldığınız firmanın referansları da önem arz eder. Tüm bu unsurlar dikkate alındığında size çağrı merkezi eğitimi için sektörde 12 yıllık tecrübesi ve Vodafone, İş Bankası, Kanal D gibi referanslara sahip olan CC Eğitim kuruluşunu öneriyoruz. Eğitim esnasında tüm teknolojik imkanları kullanan ve çalışanlarınızın eğitimde gösterdiği başarıları aşamalar halinde size sunan CC Eğitim hedeflediğiniz başarıya kısa yoldan ulaşmanızı sağlayacaktır.

ccegitim

Share
Published by
ccegitim
Tags: çağrı merkeziçağrı merkezi eğitimiMükemmel Müşteri Hizmeti Nasıl Sağlanır?

Recent Posts

Online eğitimler başladı

Erus Grup Çalışanları ve Kuşadası Belediye Çalışanları ile.

5 sene ago

Kuşadası Belediyesi çalışanları ile Duygusal Zeka Ve Kaygı

Kuşadası Belediyesi çalışanları ile Duygusal Zeka Ve Kaygı konuştuk. Çok güzel iki grup ile çok verimli 4 saat geçirdik.

5 sene ago

Erus Grubun değerli çalışanları ile İş Yaşamında Duygusal Zeka

Erus Grubun değerli çalışanları ile İş Yaşamında Duygusal Zeka kavramını konuştuk ve çok keyif aldık.

5 sene ago

Kuşadası Belediyesi ile çalışmaya başladık

Kuşadası Belediyesi ile çalışmaya başladık.

5 sene ago

Vakıfbank’ın genç ve dinamik çalışanları daima yanımızda

Vakıfbank'ın genç ve dinamik çalışanları daima yanımızda

6 sene ago

DUYGUSAL ZEKA VE LİDERLİK Semineri

DUYGUSAL ZEKA VE LİDERLİK Semineri, Kariyer.net 06.01.2020 - 14.00 - Ceyda Ceylan, ccegitim.com.tr

6 sene ago