Çağrı merkezileri, uzman veya yetiştirilmiş kişilerin şirket, kurum ve kuruluşların iletişimde oldukları kişi ve/veya kurumlarla haberleşmelerini sağlayan çeşitli erişim yöntemleri kullanan (telefon, faks, e-mail, SMS, anlık ileti, yeni dönemde whatsapp, messenger, instagram gibi) araçlar ile istekleri karşılayan merkezlerdir.
Çağrı merkezlerinde müşteri bilgileri farklı yazılımlar kullanılarak tutulur ve database’de ki bilgilerinizden size anlık, günlük, haftalık, aylık ve yıllık olarak döneme yayılabilecek bilgi vererek, iletişim anında size istediğiniz hizmete göre bilgi vermekle yükümlüdürler.
Etkin santral yazılımları, yoğunluğa göre farklı bölgelere yönlendirerek, size en iyi hizmeti sunmak için uğraşırlar. Çağrı merkezi eğitimleri ise almak istediğiniz bilgileri size kısa yoldan anlatmaya çalışan insanların aldığı eğitimlerdir ve teknik verilerle, konuşma pratiğini kazandırmayı hedeflerler.
Kuşadası Belediyesi çalışanları ile Duygusal Zeka Ve Kaygı konuştuk. Çok güzel iki grup ile çok verimli 4 saat geçirdik.
Erus Grubun değerli çalışanları ile İş Yaşamında Duygusal Zeka kavramını konuştuk ve çok keyif aldık.
Vakıfbank'ın genç ve dinamik çalışanları daima yanımızda
DUYGUSAL ZEKA VE LİDERLİK Semineri, Kariyer.net 06.01.2020 - 14.00 - Ceyda Ceylan, ccegitim.com.tr