12 yıllık Eğitim Danışmanlığı deneyimimizi 01.01.2017 tarihi itibarı
ile yeni firmamız olan CC Eğitim & Danışmanlık çatısı altında sürdürmekteyiz.

Eğitim Danışmanlarımızın özellikle Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri alanlarında deneyimli ve uzman olmaları nedeniyle, CC Eğitim & Danışmanlık olarak özellikle bu alanda Türkiye’nin en büyük kurum ve kuruluşları ile çalışmaktayız. Çalışmakta olduğumuz firmalar arasında Türkiye’nin önde gelen bankaları, sigorta ve emeklilik şirketleri, Telekom şirketleri ve farklı sektörlerden pek çok farklı kurum ve kuruluş yer almaktadır.

Yoğun olarak sunduğumuz programlar arasında Telefonda Satış Teknikleri, Telefonda Güçlü ve Etkili İletişim, Mükemmel Müşteri Hizmeti, Etkili ve Keyifli Sunum Becerileri, Yönetim ve Liderlik Becerilerini Geliştirme gibi uzman olduğumuz farklı eğitim başlıkları bulunmaktadır.

Sonuç odaklı ve başarısı rakamsal olarak da kanıtlanmış programlar gerçekleştirmemiz 3 temel faktörden kaynaklanmaktadır:
– Sadece uzman olduğumuz konularda, kendi örnek ve uygulamalarımızla donattığımız programlar sunmamız,
– Çok detaylı hazırlık ve saha çalışmaları yaparak firmaya özel son derece butik programlar oluşturmamız,
– Öncesinde belirlenen hedeflere ulaşmak için oluşturduğumuz sistematik takip metodolojisi doğrultusunda çok detaylı takip çalışmaları gerçekleştirmemiz.