Çağrı Merkezi Eğitimleri – Telefonda Güçlü ve Etkili İletişim Becerileri

10 Ağu 2017
ccegitim
453
0

Çağrı Merkezi Eğitimleri – Telefonda Güçlü ve Etkili İletişim Becerileri

Günümüzde tüm büyük firmalar gerek mevcut müşterileri, gerekse potansiyel müşterileri ile doğrudan iletişim kurmaya, onların istek ve taleplerini dinleyerek anında çözüm üretmeyi amaçlıyor. Bunun ne derece etkili ve işe yarar bir pazarlama stratejisi olduğunu ise araştırma ve anket firmalarının raporlarında gözlemleyebilirsiniz. Yeni dünya düzeninde insanlar artık diledikleri her şeyi diledikleri her yerden alabileceklerini biliyorlar. Bu da onları hizmette kalite aramaya, alışverişlerinde müşterilerine en çok değer veren firmayı tercih etmeye yönlendiriyor. Hiç şüphesiz bunun en etkili yolu da doğrudan müşteriler ile iletişim kurmaktan geçiyor.

Günün her saati gelebilecek olan müşteri taleplerine doğrudan siz cevap vermeye yetişemeyebilirsiniz. Bu hem diğer işleriniz ile ilgilenebilmeniz açısından hem de sosyal hayatınız açısından imkansıza yakındır. Ancak bu durumun üstesinden gelebilmek için farklı çözümler bulunuyor. Örneğin işinize özel bir çağrı merkezi oluşturabilirsiniz. Eğer gerçekten işlevsel bir çağrı merkezine sahip olmak istiyorsanız çağrı merkezi eğitimleri ile işinizi desteklemeniz gerekiyor. Bu eğitimler sayesinde çalışanlarınızın satış becerilerinde ve ikna kabiliyetlerinde gözle görülebilir bir artış meydana gelecektir.

Telefonda Güçlü ve Etkili İletişim Becerileri

Bilindiği üzere çağrı merkezleri sabit bir telefon hattı üzerinden hizmet veren birimlerdir. Satış görevliniz ve müşteriniz arasında bir görsel temas söz konusu olmadığı için ikna ve satış kabiliyetinde her zaman istenilen verim alınamayabilir. Ancak çağrı merkezi eğitimleri ile ilgili uzman bir kuruluştan destek aldığınızda bu durum artık sizin için dert olmaktan çıkacaktır. Bu eğitimlerde çalışanlarınıza; müşteri odaklı hizmet yaklaşımı, telefonla profesyonel iletişim standartları, telefonda olumlu iletişim terminolojisi, telefonda müşterinin ihtiyacını anlamak ve farklı müşteri profilleri ile ilgili konularda sunumlar yapılmaktadır.

Eğer siz de çağrı merkezi çalışanlarınıza eğitim vermek ve bu sayede performanslarında gözle görünür bir artış sağlamak istiyorsanız alanında uzman eğitmenleri ve sektörde 12 yıllık deneyimi ile CC Eğitim firmasından yardım alabilirsiniz. İşinize ve çalışma şeklinize özel butik bir eğitim programı hazırlanır ve çalışanlarınızın eğitiminde ki her aşamadan haberdar olursunuz. Detaylı bilgi almak için hemen şimdi iletişime geçin.